close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מכונות קפה למשרד

מערכת שורשט שבט, תשעו19/01/2016

אז איזה מכונת קפה תקנו למשרד?

תגיות:

מחפשים מכונת קפה איכותית למשרד? רוצים לשדרג את איכות החיים

של העובדים ולספק ללקוחות החברה קפה טרי ואיכותי עם ארומה עשירה? ובכן, כיום יש בשוק שלל מכונות קפה למשרד, ביניהן מכונות של מותגי קפה מוכרים ומובילים, מכונות עם מטחנת פולים, מכונות עם אפשרות להקצפת חלב ומכונות מתקדמות הכוללות סנן מים ומאפשרות להציע גם סודה, שתייה מוגזת בשלל טעמים ומבחר משקאות חמים, לרבות אספרסו, לאטה, מקיאטו, קפוצ'ינו ועוד. הבחירה של מכונת קפה חדשה אינה משימה של מה בכך, לכן כדאי להגדיר תקציב, לטעום סוגי קפה שונים, לבדוק היכן מתקינים את המכונה ובהתאם לכך לבחור במידות מתאימות של המכשיר ויש לבחור מכונה בהתאם לאופן ותכיפות השימוש.

קפה איכותי ועשיר בטעמים

כאמור, בחירת מכונות קפה למשרד מחייבות אתכם להתחשב בפרמטרים רבים, אך יש לתת את עיקר הדגש על איכות הקפה, הטעם והארומה. חלפו הימים בהם עובדי ולקוחות המשרד הסתפקו רק בנס קפה עם חלב ובקפה שחור (בוץ). כיום, הציבור הישראלי הפך לאנין טעם, וכמעט לכל אדם יש בביתו מכונת קפה משוכללת ומתקדמת. למעשה, מכונת קפה למשרד נועדה לשדרוג העסק ומאפשרת לספק לעובדים קפה איכותי ולהעניק שירות טוב יותר גם ללקוחות המבקרים בעסק.

לכן, חשוב לבדוק מספר מכונות קפה ובעיקר לנסות אותן ולטעום כמה סוגי קפה כדי לקבל החלטה נכונה. כמו כן, יש להתאים את מכונת הקפה בהתאם לתכיפות השימוש בה, בעיקר במשרדים גדולים עם הרבה עובדים אך גם לעסקים המקיימים פגישות רבו במהלכן מציעים למשתתפים בפגישה שתייה חמה.

מידות ואסתטיקה

עוד לפני שאתם ממהרים להסתובב באולמות התצוגה או להזמין מכונת קפה זו או אחרת, עליכם להחליט היכן תמוקם מכונת הקפה. לרוב, נהוג להתקין את המכונה במטבחון של העסק, אך לרוב מידות השיש וחדר המטבחון מגבילות את הבחירה, לכן חשוב לקבל ייעוץ מקצועי ולקחת מידות מדויקות של השיש כך שהמכונה תתאים. עליכם לזכור כי יש לחבר את מכונת הקפה לחשמל ולמים, למרות שיש גם מכונות עם מיכל אגירה אך אז עליכם לדאוג למילוי המיכל.

בנוסף, מומלץ לרכוש מכונת קפה בעיצוב מתקדם וייחודי, מכונת קפה אסתטית בעיצוב מרשים מוסיפה לעיצוב המשרד ותורמת למראה יוקרתי וייחודי.

קפסולות, אבקה או פולי קפה

יש מגוון מכונות קפה למשרד, ביניהן מכונות עם קפסולות הנוחות לשימוש, מכונות עם אבקות להכנת השתייה החמה ומכונות משוכללות עם מטחנה באמצעותה ניתן לטחון את פולי הקפה וליהנות מקפה טרי עם טעם עשיר וארומה מעולה. יש מכונות פשוטות לתפעול ומכונות מעט יותר מורכבות, כאשר למשרד עמוס כדאי לרוב לרכוש מכונת קפה משוכללת עם לחצנים, כיום ישנם דגמים חדשים עם מסך מגע צבעוני ויש מכונות השומרות את העדפות העובדים כך שאין צורך בכל פעם מחדש להגדיר את כמות הסוכר, החלב וסוג הקפה המועדף.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה